کشمش پلویی سیاه که در اثر تحریم سقوط کرد

این گونه متعلق به  همان خانواده عناب معروف تر ، Rhamnaceae است، این گونه که در ایتالیا کمتر شناخته شده است، اما در اروپای مرکزی-شمالی بسیار رایج است، بومی مناطق کوهستانی از هیمالیا تا ژاپن تا کره است، جایی که این گونه بوده است.
Hovenia Dulcis (درخت کشمش) درختی است که ارتفاع آن به 10/12 متر می رسد که برای رشد کامل به گیاهی در  موقعیت آفتابی و ایزوله نیاز داردو با فضای قابل توجهی در اطراف برگهای سبز تیره، براق، برگریز، با رگبرگهای کمی مشخص، در گرمای تابستان رنگهای ارغوانی به خود می گیرند.

استفاده از کشمش پلویی سیاه در وعده های غذایی به تنظیم قند خون کمک می کند

به طور کلی دارای یک تنه است که با گذشت سالها بسیار چروکیده و مشخص می شود که شاخه ها از آن شروع و رشد می کنند و شکل کروی زیبایی ایجاد می کنند که یادآور راش است.


زمستان های ملایم بسیار مقاوم در برابر سرما و باد شدید ، می تواند منجر به بیداری رویشی شود و در صورت بازگشت سرما، پوشش گیاهی از بین برود.

درخت کشمش نیاز خاصی ندارد، خاک های زیر اسیدی، سست، تازه و عمیق، اما بدون آب راکد را ترجیح می دهد. اینها ویژگی هایی هستند که تقریباً توسط همه گیاهان قدردانی می شوند.

پس از ظاهر شدن برگها، بین اواخر بهار تا اوایل تابستان، گیاه پوشیده از گلهای سفید رنگ متعددی است که در راس شاخه ها ظاهر می شوند، کوچک، اما متعدد و به صورت خوشه ای جمع شده اند و به گیاه می دهند.

ظاهر زیباشناختی با ارزش با توجه به اواخر دوره گلدهی و شهد زیاد گلها که زنبورهای زیادی را به خود جذب می کند، گیاه هونیا دولسیس  گیاهی است که زنبورداران بسیار مورد توجه و استقبال قرار می گیرند.

گل‌ها از دمبرگ‌های آویزانی که تقریباً به صورت تصاعدی تقسیم می‌شوند متولد می‌شوند: از یک ساقه، دو ساقه دیگر شروع می‌شوند که به نوبه خود دو ساقه دیگر را تشکیل می‌دهند تا زمانی که  در هم تنیده‌ای ایجاد کنند.

دقیقاً همین دمبرگ‌ها هستند که با گذشت روزها بزرگتر می‌شوند، قسمت خوراکی Hovenia Dulcis که از نظر قوام، طعم و حتی رنگ  یادآور سلطان‌های خشک شده، دقیقاً کشمش است میوه های واقعی  کره های کوچک و غیرقابل خوردنی هستند که در بالای شاخه های مختلف دمبرگ رشد می کنند و معمولاً در ماه اوت می رسند.

هنگامی که کاملاً رسیده باشد، دمبرگ پیچ خورده از شاخه جدا می شود  و به زمین می افتد، بنابراین برداشت آسان امکان پذیر است، در غیر این صورت در مورد گیاه با شاخه های بلند دشوار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.