استفاده از کت زنانه جدید در دوخت شلوار جین

ژاکت نخودی این سبک مدت زیادی است که از مد نمی افتد این کت تقریبا با هر چیزی ست می شود می تواند بلند، متوسط ​​یا کوتاه باشد من مدل های کوتاه و روشن را ترجیح می دهم مانتوهای بلند برای استایل های نظامی مد روز عالی هستند.

از آنجایی که این گونه کت زنانه جدید معمولا دو ردیف دکمه دارند، برای بلندتر و لاغرتر به نظر رسیدن در چنین کتی، بهتر است آن را کاملا باز بپوشید جلیقه این زمستانی ترین گزینه نیست و برای پاییز و بهار و کسانی که با ماشین سفر می کنند مناسب است.

اما کت جلیقه همچنان در اوج محبوبیت است و با کمک آن می توانید هر چهره ای را تزئین کنید! چاق (هر نوع شکلی!) لاغر، بدون سینه یک توهم ایجاد می کند، باسن بیش از حد پر پنهان، یک بشکه خورد پنهان!

کت زنانه

در اینجا چنین چیز جادویی وجود دارد یک جلیقه! به هر حال، می توان آن را زیر کت های دیگر، کت های پایین، پارک ها و کت ها، پوشیدن روی کت های چرمی، کت های نازک، شلوار جین پوشید! در حالت ایده آل، به دنبال جلیقه ای با آستین های جداشدنی باشید در اینجا نمونه هایی در عکس آمده است چگونه مانتو را گران تر نشان دهیم؟ دکمه ها مانند خرید کیف و کفش، کت لوازم جانبی “می بخشد”.

ساده ترین کاری که می توانید برای گران و زیبا جلوه دادن کت خود انجام دهید این است که دکمه های زیبا و با کیفیت بالا را بخرید و آنها را اصلاح کنید! همه چیز ساده است! پوشش این هک زندگی در حال حاضر کمی گران تر است، اما اگر واقعاً باید گران به نظر برسید و بودجه آن محدود است، می توانید کمی گیج شوید! و شاید در همان زمان کمی آن را گرم کنید! رنگ‌ها و چاپ‌ها بیایید اکنون در مورد اینکه کدام رنگ‌ها و چاپ‌ها بهترین هستند صحبت کنیم.

من مخالف مشکی نیستم و واقعاً مشکی را دوست دارم، اما اگر عینی نگاه کنید، تعداد کمی می دانند که چگونه آن را به شیوه ای جالب بپوشند و اغلب در زمستان شما می توانید همان توده یکسان از افراد سیاه-خاکستری-آبی تیره را با همان چهره های خسته کننده ببینید اگر به فکر خرید مانتو هستید، پس شاید باید به رنگ آن توجه کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.