استفاده از لامپ ال ای دی دایره ای در لوستر کاخ سفید

نه تنها محیط خارجی نیاز به انتخاب دقیق لامپ های مناسب دارد، بلکه فضای داخلی نیز مکان هایی هستند که به لامپ هایی نیاز دارند که به سادگی در برابر چیزی مقاومت می کنند.

خواه حمام، راهروها، زیرزمین ها، اتاق های خدمات یا اتاق هایی با رطوبت زیاد، گرد و غبار یا احتمال ورود اجسام خارجی به نور لازم است لامپ های بادوام تر با پارامترهای مناسب انتخاب شود.

حفاظت از IP
اطلاعاتی که در این لامپ ال ای دی دایره ای برای شما بسیار مهم خواهد بود، درجه حفاظت IP یا کد IP است که نشان دهنده مقاومت تجهیزات الکتریکی است.

لامپ های Ty دارای IP69 هستند که ممکن است به یک فرد غیر عادی خیلی چیزها را نگوید، بنابراین در فصل های بعدی توضیح داده می شود که اعداد و اعداد فردی به چه معنا هستند.

عدد اول نشان دهنده محافظت در برابر تماس خطرناک و ورود اجسام خارجی است می تواند 0-6 باشد هرچه این عدد بیشتر باشد، مقاومت در برابر گرد و غبار، حشرات و سایر آلاینده ها بیشتر است و در نتیجه احتمال اینکه نور بدون تعمیر و نگهداری طولانی تر بماند، بیشتر می شود.
رقم دوم درجه حفاظت در برابر نفوذ آب را نشان می دهد، می تواند مقدار 0-8 داشته باشد باز هم هر چه بالاتر بهتر تعداد بالاتر احتمال کمتر یا عدم نفوذ آب به چراغ را تضمین می کند اعداد 7 و 8 برای روشنایی زیر آب هستند.

IP
سنسورهای حرکت
ما همچنین لامپ‌هایی با آشکارساز حرکت مایکروویو در انبار داریم که بر اساس اصل رادار کار می‌کنند که بازتاب‌های پرتوهای مایکروویو را ساطع و جذب می‌کند.

سپس در صورت قطع شدن موج، فعال می شود به سادگی، زمانی که در فضای مانیتور شده قرار گرفتید، لامپ ها روشن می شوند و با خروج از این فضا، پس از مدتی به طور خودکار خاموش می شود.
زمان روشنایی مشخص شده لامپ ها از 10 ثانیه تا 10 دقیقه , فاصله روشنایی از 1 متر تا 6 متر می باشد .

این وسیله مفید باعث می‌شود که دیگر اهمیتی نداشته باشید که به طور تصادفی چراغی را در جایی روشن بگذارید.
در صورتی که نمی خواهید از آشکارساز حرکت استفاده کنید، لامپ دارای کلید ON / OFF است که به راحتی می توان آن را خاموش کرد.

تکنولوژی LED
بزرگترین مزیت فناوری LED راندمان انرژی بالا است . منبع نور نسبتا کوچک دارای درخشندگی بالایی است و با حداقل مصرف برق کار می کند به طور منطقی، ترکیب این عوامل منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های عملیاتی می شود.
روشنایی LED همچنین سازگار با محیط زیست است زیرا محصولات LED حاوی هیچ ماده سمی مانند سرب یا جیوه نیستند بنابراین، آنها را می توان در هر مکانی بدون ترس از آسیب و بازیافت بعدی استفاده کرد.
رهبری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.