لامپ مهتابی سقفی در هلند طرفداران بسیاری دارد

همانطور که می دانیم عنصر نور یکی از مهم ترین اجزای ایجاد دکورهای شیک است یکی از مهم ترین دلایل این امر این است که علاوه بر فراهم کردن زمینه های کاربردی و کاربردی، ارائه فضایی شیک با جلوه های جالب و عناصر زیبایی بسته به نوع آن آسان تر می شود.

استفاده از لامپ مهتابی سقفی در دکوراسیون سقف و عناصر نورپردازی می تواند ظاهر خانه را کاملاً تغییر دهد در اینجا 13 ایده نورپردازی شیک وجود دارد که هر کدام زیباتر از دیگری هستند.

جدا از عناصر نورپردازی، نورپردازی محیط و لوازم نورپردازی با توجه به وظیفه، زوایای مختلف، شدت ها و رنگ ها را می توان برای اهداف زیبایی شناسی ارزیابی کرد.

بسته به ارتفاع کف و طراحی سقف، لوازم جانبی روشنایی آویز یا مدل های کوتاه تر را می توان ترجیح داد به جای مدل های لوستر آویزان از سقف، لامپ های ثابت به سقف که با رویکرد مینیمال طراحی شده اند، انتخاب مناسبی برای خانه در تصویر نمونه بودند.

نورپردازی محیطی به شما این امکان را می دهد که یک سالن بزرگ را با توجه به هدف نورپردازی کنید و می توان بنا به نیاز با لامپ های سقفی ال ای دی جلوه شیک و مدرن تری داد.

همانطور که در نمونه این اتاق نشیمن که با المان های مینیمالیستی طراحی شده است مشاهده می شود فاکتور شومینه و عناصر نورپردازی شیک به شدت بر فضای فضا تاثیر می گذارد.

شما همچنین می توانید بسیاری از سبک ها و سبک های مختلف خانه های طراحی شده توسط دکوراتورها  را بیابید و ایده های کاربردی در homify دریافت  کنید.

عناصر روشنایی مناسب برای سازه سقف باید رعایت شود نمونه شیک دیگری از عناصر نورپردازی سقف کاذب ساخته شده توسط متخصصین.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.