به عنوان لباسی که مستقیماً روی بدن مینشیند، تماس فیزیکی آن با پوست در ارتباط آن غیرقابل انکار بود.
همانطور که الیزابت شود جامعه شناس آن را شیء مرزی می نامد، لباس زیر فانتزی زیر یک لایه محافظ ایجاد می کند.
هم بین سطح ظریف بدن و لباس های بیرونی و هم از ناراحتی فرهنگی مرتبط با برهنگی یا برهنگی. انتخاب پارچه، که بر اساس مقیاس های اقتصادی یا مد تعیین می شود.
کلید احساس راحتی بود، عنصری که در بسیاری از تبلیغات لباس زیر بر آن تاکید شده است.
با توجه به علاقه به لباس زیر نوزاد قانتزی زیر ورزشی در دهههای 1920 و 1930، دهه آخر قرن بیستم شاهد احیای علاقه به لباسهای زیر بود که برای پذیرش سبک زندگی سالم، تناسب اندام شخصی و ورزش طراحی شده بودند.
گنجاندن لایکرا و میکروالیاف پلی آمید جدید با ویژگی های رطوبت گیر، و همچنین فن آوری های بافتنی بدون درز، تجمع عرق را کاهش داده و خشکی را به حداقل می رساند.
افزایش مداوم لباسهای ورزشی بر طراحی و ارائه لباسهای زیر تأثیر گذاشت و زبان مورد استفاده برای ترویج آن بر اهمیت بدن بهعنوان محلی که لباسها برای آن طراحی میشوند، تأکید کرد.
این منجر به ترجیح استفاده از اصطلاح لباس بدن شد شکل دادن به بدن مرد قبل از اواخر قرن 19، بالشتک و کرست توسط مردان برای ایجاد یک فرم بدن ایده آل در زیر لایه های بیرونی استفاده می شد.
افسران ارتش، فوپ ها و شیک پوشان گهگاه از چوب لباس زير مردانه فانتزيیا کرست استفاده می کردند تا ظاهری باهوش داشته باشند و همچنین به وضعیت مناسب و مد روز دست یابند.
کمری فشرده و یقه بلند یکی از اجزای اصلی تصویر شیک پوش شیک در اوایل قرن نوزدهم بود، که در حکاکی کاریکاتور شده بود، و نشان می داد که شرافت روی میزی دراز کشیده و یقه و قیفش را برای ساختن اتو کرده اند.
آن را به عنوان سفت و صاف مانند یک میز بیلیارد این سفتی در کرست توری قابل مشاهده ای که نجیب زاده روی لباس زير مردانه می پوشد منعکس می شود.
در سال 1840 اشاره کرد که کرست توسط مردان در طول فعالیتهای ورزشی مانند اسبسواری و شکار و ورزش خشونتآمیز پوشیده میشود که بازتاب نگرانی خدمتکاران است که افتخار شما دچار خستگی زیادی نمیشود.
- منابع:
- تبلیغات: