تاثیر دو چیدمان مختلف میزهای مدرسه بر خوانایی چاپ دانش‌آموزان

کودکان باید تشویق شوند که روی صندلی های مدرسه بنشینند در حالی که باسن، زانو و مچ پاهایشان در زاویه 90 درجه باشد.

پاهایشان کاملاً روی زمین باشد و بازوهایشان به راحتی روی میز پلاستیکی ناهار خوری که نیاز به کمی متمایل شدن دارند، تکیه داده شود.

تعامل مناسب کودک و مدرسه مستلزم آن است که میز اداری کارمندی دوم با قد کودک قابل تنظیم باشد.

با این حال، تأثیر مبلمان مدرسه مورد مطالعه قرار نگرفته است، چه رسد به میز پلاستیکی تاشو بزرگ قابل تنظیم مدرسه.

مطالعاتی در مورد تأثیر چیدمان مبلمان بر دستخط کودکان فلج مغزی وجود دارد.

مطالعه‌ای وجود دارد که تأثیر دو چیدمان مختلف میزهای مدرسه را بر خوانایی چاپ دانش‌آموزان خردسال ابتدایی مبتلا به فلج مغزی تأیید می‌کند.

این مطالعه نتوانست شواهدی پیدا کند که نشان دهد میز مدیریتی خارجی ۱۴۰۱ با طراحی خاص و اقتباس شده تأثیر مثبتی بر خوانایی چاپ کودکان داشته است.

در واقع شکافی در درک تأثیر چیدمان مبلمان مدرسه در کسب مهارت های گرافیکی کودکان معمولاً در حال رشد وجود دارد.

اگر در نظر بگیریم که سیاست‌های عمومی در سرتاسر جهان به تأثیری که میز مدرسه می‌تواند بر دست‌خط کودکان و در واقع بر تمامی سوادها بگذارد، توجه کمی داشته باشد، شکاف بزرگ‌تر است.

در برزیل، مدارس کمی با مبلمان قابل تنظیم با ابعاد آنتروپومتریک کودکان وجود دارد.

در نظرسنجی انجام شده در ایالت سائوپائولو (یکی از ثروتمندترین ایالت های برزیل)، مشخص شد که اکثریت قریب به اتفاق مدارس دولتی از نقش میز مدرسه در یادگیری کودکان غفلت می کنند.

به طور خاص، آموزش در دوران کودکی دوره ای از مدرسه است که در آن مطالعات باید متمرکز شود، زیرا زمان کسب مهارت های دست خط و نقاشی است.

  • منابع:
    1. The role of school desk on the learning of graphic skills in early childhood education in Brazil
  • تبلیغات:
    1. با فلزات بازیافتی در خانه یک کسب و کار ایجاد کنید!
    2. فردی که با پارچه رومبلی توانست چتر نجات درست نماید!
    3. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
    4. از این نوع چرم برای تله گذاری در زمان جنگ استفاده می کردند!!