یونجه از محصولات پر بازده و با کیفیت!

برداشت موفقیت‌آمیز حداکثر بازده یونجه با کیفیت بالا کاملاً به وقوع همزمان شرایط مطلوب محصول، مزرعه و آب و هوا بستگی دارد.
هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است یک دوره فعالیت شدید در مزرعه یونجه وجود داشته باشد در حالی که برداشت ادامه دارد تا شرایط آب و هوایی نامطلوب شود.
یکی از بهترین خوراک دام می توان به یونجه خشک اشاره نمود.

یونجه یا علف پایه رژیم غذایی برای همه حیوانات چرا است و می تواند تا 100٪ علوفه مورد نیاز یک حیوان را تامین کند. یونجه معمولاً در مواقعی که زمستان، خشکسالی یا سایر شرایط باعث می‌شود مرتع در دسترس نباشد، به حیوان داده می‌شود.

حیواناتی که می توانند یونجه بخورند در انواع علف های مناسب برای مصرف، روش های مصرف یونجه و نحوه هضم آن متفاوت هستند.

از این رو یونجه خشک بسته بندی را می توان استفاده نمود.

بنابراین، انواع مختلف حیوانات به یونجه نیاز دارند که شامل گیاهانی مشابه با آنچه در هنگام چرا می خوردند باشد، و به همین ترتیب، گیاهانی که برای حیوانات در مرتع سمی هستند، اگر به صورت یونجه خشک شوند، عموماً سمی هستند.

اسب در حال خوردن یونجه
بیشتر حیوانات در دو وعده غذایی روزانه صبح و عصر با یونجه تغذیه می‌شوند، زیرا بیشتر حیوانات چرا در مرتع به طور طبیعی علوفه را در چندین تغذیه در طول روز مصرف می‌کنند.

شما میتوانید برای انواع دام از یونجه پی سی ال استفاده نمائید.

به برخی از حیوانات، به ویژه آنهایی که برای گوشت بزرگ می شوند، ممکن است به اندازه کافی یونجه داده شود که به سادگی قادر به خوردن در تمام روز باشند.

به سایر حیوانات، به ویژه آنهایی که به عنوان حیوانات کار سوار یا رانده می شوند، ممکن است مقدار محدودتری یونجه داده شود تا از چاق شدن بیش از حد آنها جلوگیری شود.

با استفاده از یونجه خوراک دام از آن برای دامها بهره مند شوید.

مقدار مناسب یونجه و نوع یونجه مورد نیاز بین گونه های مختلف تا حدودی متفاوت است. برخی از حیوانات علاوه بر یونجه، با خوراک های غلیظ مانند غلات یا مکمل های ویتامین نیز تغذیه می شوند.

در بیشتر موارد، یونجه یا علوفه مرتعی باید 50 درصد یا بیشتر از جیره را بر حسب وزن تشکیل دهند.

  • منابع:
    1. Hay
  • تبلیغات: 
    1. متانول یا اتانول کدام سوخت بهتری است؟
    2. قتل های عجیب و بی رحمانه ای که در هالیوود رخ داده است
    3. پزشکی که رکورد بیل گیتس را زده است!
    4. برای داشتن لبخندی زیبا دوغ بنوشید