کشف ابتدایی ترین تراکتور بیل دار همه را شگفت زده کرد

بکهو لودرها یا تراکتور بیل دار بیش از 60 سال است که در صنعت ساختمان حضور دارند، اما چه زمانی به یکی از شناخته شده ترین و مورد استفاده ترین ماشین آلات برای مشاغل تبدیل شدند؟ این هفته نگاهی داریم به تاریخچه بکهو لودر، و نمادین ترین اختراع از همه آنها، JCB 3CX.

بکهو لودر چه زمانی اختراع شد؟
بیل بکهو برای اولین بار در سال 1947 توسط Holopainen و Roy E. Handy Jr اختراع شد. تصادفی بود که لودر بکهو پس از نصب تجهیزات حفاری هیدرولیک در عقب یک تراکتور متولد شد.

زمانی که این بیل بکهو در سال 1948 در آمریکا به فروش رفت، این شرکت 24 دستگاه فروخت. بین سال‌های 1948 و 1954، 7000 بكهو ساخته و فروخته شد.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت بیل بکهو صفر تبریز می توانید از مراکز و نمایندگیهای معتبر آن اقدام فرمائید.

در همین حال، در بریتانیا، JCB شروع به ایجاد JCB محبوبی کرد که امروزه همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم. اولین لودر هیدرولیک در سال 1948 راه اندازی شد.

تاریخچه JCB
JCB در ابتدا توسط جوزف سیریل بامفورد در سال 1945 تأسیس شد. اگر می خواهید یک JCB بخرید، خیالتان راحت است که بدانید JCB یک شرکت چند ملیتی بریتانیایی است که مراکز خدمات و پشتیبانی در سراسر بریتانیا دارد.

بیش از 750 فروشنده در سراسر جهان وجود دارد، بنابراین شما هرگز از یک دستگاه JCB دور نخواهید بود.

برای کسب از قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر می توان از نمایندگیهای معتبر این محصول اقدام فرمائید.

امروزه، JCB، تولید کننده پیشرو بیل‌هو لودر، بیش از 50 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد!

مشتریان به برند JCB اعتماد دارند زیرا ماشین‌ها به‌طور مداوم به‌عنوان پایدار، ایمن و عالی برای بازار ساخت‌وساز توسعه می‌یابند. می‌توانیم ببینیم که چرا کسب‌وکارها در JCB 3CX سرمایه‌گذاری می‌کنند. آیا آماده خرید مال خود هستید؟

  • منابع:
    1. The history of the Backhoe Loader and how the JCB 3CX has climbed the ranks!
  • تبلیغات: 
    1. هزینه های تهیه لوازم مدارس
    2. ایده استفاده از لوازم نوشتاری
    3. روند پیشرفت بازار تحریر
    4. تحلیل انواع مبلمان های خانگی