کشف آثاری از قدیمی ترین تخت نوزادی در ایران

از تختی که برای جلوگیری از خطر گیر افتادن سر طراحی شده است، به جای استفاده از ضربه گیرهای تخت برای تلاش برای مقاوم سازی تخت ناایمن استفاده کنید.

استانداردهای ایمنی ایالات متحده در ژوئن 2011 به روز شد، بنابراین به دنبال تختی باشید که بعد از آن تاریخ تولید شده باشد.
ملافه ناامن هنوز برای فروش است.

با وجود هشدارها، ست های روتختی نوزاد که شامل ضربه گیر و پتو می شود همچنان برای خرید موجود است. کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده فروش آنها را ممنوع نکرده است. در سال 2019، ایالت نیویورک فروش لنت سپر تخت نوزاد را ممنوع کرد.

در حالی که ممکن است از اینکه تخت خواب بدون رختخواب “کامل” به نظر نمی رسد کمی ناراحت باشید، اما در پولی که پس انداز خواهید کرد، آرامش پیدا کنید. شما ممکن است بخواهید آن پول اضافی را در ملحفه های تخت با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

که مطمئناً با شستشوی مکرر به شدت مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، ممکن است بتوانید خودتان راحت‌تر بخوابید، زیرا می‌دانید که اقدامات احتیاطی مناسب برای ایمنی خواب نوزادتان انجام می‌دهید.

ناگفته نماند قیمت تخت و کمد نوزاد در عبدل آباد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

AAP نسبت به خرید محصولاتی که ادعا می کنند خطر SIDS را کاهش می دهند هشدار می دهد. گوه‌ها، پوزیشنرها و تشک‌های مخصوصی وجود دارند که ممکن است این ادعاها را داشته باشند، اما هیچ کدام مؤثر نبوده‌اند.

ممکن است از دوستان و اقوام، از جمله آنهایی که خودشان ساخته اند، روتختی و پتو به عنوان هدیه دریافت کنید. ممکن است توضیح دادن اینکه از این وسایل در گهواره استفاده نخواهید کرد، بی ادبانه به نظر برسد.

استفاده از لحاف را به عنوان دیوار آویزان یا پوشاندن پتو روی نرده تخت برای تزئین در نظر بگیرید. زمانی که کوچولوی خود را می خوابانید آن را بردارید.

  • منابع:
    1. The Only Crib Bedding You Should Use for Your Baby