پسر بچه ای با خوردن زیاد شوید خشک مرغوب فلج شد

در میان گیاهان و ادویه‌هایی که در اختیار داریم، شوید یکی از آن‌هاست که می‌توانیم برای طعم دادن به غذاهایمان استفاده کنیم. ما در مورد خواص، فواید و نحوه استفاده از آن در آشپزخانه به شما می گوییم شوید خشک مرغوب گیاهی است و به همین دلیل انرژی آن عمدتاً از کربوهیدرات ها تامین می شود که بخش زیادی از آن را فیبرهای غیرقابل هضم یا رژیمی تشکیل می دهند.

همچنین حداقل چربی ها و پروتئین های غیر اشباع را در مقادیر حدود 4 درصد ارائه می دهد، اما ارزش غذایی آن در انواع ویتامین ها و مواد معدنی موجود است.

در میان ریزمغذی‌های آن، وجود پتاسیم، کلسیم و فسفر از نظر مواد معدنی و در بین ویتامین‌ها وجود ویتامین A و ویتامین C با عملکرد آنتی‌اکسیدانی و نیز ویتامین‌های گروه B که فراوان‌ترین آن‌ها اسید است، بیشتر است. فولیک .

اسیدهای چرب ضروری و محتوای پلی فنول آن، از جمله فلاونوئیدها، به شوید خواص ضد التهابی و همچنین خواص ضد میکروبی، ضد درد، ضد استفراغ و ضد تشنج می دهد، همانطور که در مطالعه ای که فقط یک سال پیش منتشر شد نشان داد .

در نهایت، تحقیقات منتشر شده در مجله بین المللی خواص غذایی، ظرفیت آنتی اکسیدانی بالای برگ های شوید، به ویژه عصاره آبی آنها را نشان می دهد.

با توجه به طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی که شوید، در میان سایر ترکیبات زیست فعال، دارد، این گیاه می تواند رژیم غذایی را فقط با افزودن حداقل مقدار به غذاهای ما غنی کند.

علاوه بر این، به دلیل ارزش کالری پایین، برای کسانی که به دنبال کاهش وزن با مواد مغذی خوب در رژیم غذایی هستند، ایده آل است.

شوید همراه با سایر گیاهان دارویی به دلیل خواص ضد میکروبی خود می تواند برای پیشگیری یا معکوس کردن عفونت های ناشی از باکتری در بدن انسان مفید باشد به گفته دانشمندان هندی، حتی می تواند به اندازه آنتی بیوتیک ها موثر باشد .