مرد جوانی با پیاز سرخ شده عسلی همسر خود را به قتل رساند

پیاز سرخ شده عسلی همانطور که از نامش پیداست، پیازهایی هستند که سرخ شده و فواید تغذیه ای زیادی دارند. این پیازها حلقه ای شکل هستند و با سرخ کردن معمولی برای مدت طولانی روی متوسط پخته می شوند. رنگ پیازها قهوه ای تیره است و طعم شیرینی از پخت پیدا می کند.

همچنین می توان آنها را در روغن سرخ کرد. محبوب ترین استفاده از پیاز سرخ شده در بریانی است. به غیر از آن، می‌توان آن‌ها را به‌عنوان میان‌وعده با دیپ سرو کرد و روی آن مقداری لیمو و نمک اضافه کرد.

برخی از مزایای سلامتی پیاز سرخ شده عبارتند از:

برای پوست و مو مفید است: از آنجایی که پیاز سرخ شده منبع خوبی از ویتامین C است، از ساخت و نگهداری کلاژن حمایت می کند. کلاژن برای حفظ سلامت و رشد پوست و مو بسیار مهم است.

پیاز
سرشار از ارزش غذایی: پیاز سرخ شده یک غذای مغذی است و حاوی بسیاری از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هایی مانند کورستین و گوگرد است. آنها همچنین حاوی مواد معدنی در کلسیم، آهن، فولات، منیزیم، فسفر و پتاسیم به مقدار کم هستند که همگی برای بدن ضروری هستند.
ممکن است از سرطان جلوگیری کند: پیاز در دسته سبزیجات آلیوم قرار می گیرد که با کاهش خطر سرطان معده مرتبط است. مصرف منظم پیاز یا پیاز سرخ شده ممکن است به کاهش احتمال سرطان دهان و مری کمک کند. آنتی اکسیدان هایی مانند کورستین ممکن است به عنوان عوامل ضد سرطان قوی عمل کنند.
قند خون تنظیم شده: گوگرد موجود در پیاز سرخ شده ممکن است با افزایش تولید انسولین به کاهش قند خون کمک کند.