فردی توانست متناسب شخصیت هر فردی لباس تولید کند!

نوع لباس کاملاً به فردی که آن را می پوشد مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای بستگی دارد.

بنابراین بازتابی از ادراک او از خود می شود که ما را به اصطلاح «هویت شخصی» هدایت می کند. انتخاب لباس و لوازم جانبی به اندازه شناسایی از طریق رنگ مو، قد، پوست و جنسیت مهم است.

امروزه لباس یک رسانه اطلاعاتی درباره شخصی است که آن را می پوشد. شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک از آنجایی که هر پارچه حامل پیامی قوی در مورد صاحبش است، هر صاحبی بسته به خلق و خو، طرز فکر یا خلق و خوی امروزی، ارزش خاصی را در آن “لانه” می کند.

بنابراین لباس انسان وسیله ارتباط با دنیای بیرون است. یک لیتر چند لیوان است این روشی است که به مردم در مورد “وضعیت” صاحب آن می گوید. ارتباط نیز آوازی است که با لباس بیان می شود.

این امر به ویژه در لباس یا عدم سلیقه و ابتذال آشکار به طرز خارق العاده ای تأثیر می گذارد. مالکوم بارنارد در کتاب خود “مد به عنوان ارتباطات” با ترسیم نقش‌های فرهنگی، قوانین، آیین‌ها و مسئولیت‌هایی که توسط مد حفظ و ساخته می‌شوند، کار بزرگی انجام می‌دهد. مد با هنر مقایسه می شود.

مانند یک معمار است که به خلقت خود هر شکلی که می خواهد می دهد و در عین حال بازتاب تعلق معمار به سطح اجتماعی خاص، شرایط روانی خاص و غیره است.

لباس

پیامی که لباس شامل می شود اساساً راهی برای ارتباط غیرکلامی با جنبه های جنسیتی، اخلاقی و قدرت است. لباس‌ها تأثیر زیادی بر درک اطرافیان و همچنین بر درک شخصی که آن‌ها را می‌پوشد دارند.

کت و شلوار می تواند به شخص احساس اعتماد به نفس و سازماندهی بیشتری بدهد، آموزش بستن روسری لاکچری که در نهایت حتی ژست ها و نحوه صحبت کردن فرد را تغییر می دهد یا مثلاً پوشیدن شلوار جین بعد از کت و شلوار ممکن است رفتار یک فرد را به یک رفتار بسیار آزاد و ضعیف تغییر دهد.

درک اطرافیان از نظر واکنش آنها به فردی که این یا آن سبک لباس را می پوشد بسیار قابل پیش بینی است. مد یکی از قدرتمندترین وسایل ارتباطی است که گاهی اوقات ممکن است نقشی حیاتی در زندگی یک فرد داشته باشد.

  • منابع:
    1. Clothing and its importance in Society
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. فردی که با فروش کلیه خود توانست پولدار شود!
    4. پکیج و رادیاتورهای ترکیبی الکتریکی EHC