ساعت بچه گانه ارزان دخترانه در کاخ سفید پیدا شد

سانتوس که چند سال پیش بازبینی شد، هنوز یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های مردانه کارتیه است و این تصادفی نیست همانطور که در دو مدل دیگر ذکر شده در بالا، در سانتوس وزن تاریخ نیز بسیار وجود دارد کارتیه علیرغم اینکه بیشتر به عنوان یک برند جواهرات شناخته می شود، در طول سال ها نقش بسیار مهمی در ساعت سازی داشته است و سانتوس یکی از اولین داستان های موفقیت آن بود.

لویی کارتیه، پس از شنیدن شکایت دوستش، هوانورد معروف آلبرتو سانتوس دومونت، از اینکه ساعت های جیبی در طول پروازهایش غیرعملی بودند، تصمیم گرفت ساعتی تخت با قاب مربعی متمایز طراحی کند علاوه بر این، او کیف را با یک بند چرمی ترکیب کرد تا بتوان آن را روی مچ قرار داد.

اینگونه بود که در سال 1904 اولین ساعت بچه گانه ارزان دخترانه متولد شد امروزه سانتوس تنها ساعت در مجموعه کارتیه باقی مانده است که نام شخصی که در ابتدا آن را بر تن کرده است.

این مدل به لطف قاب حجاری شده و صیقلی و قاب مربعی با هشت پیچ بلافاصله قابل تشخیص است به یک افسانه طراحی تبدیل شده است زمان (و گاهی اوقات تاریخ) روی یک شماره گیری اعداد رومی با مارک کارتیه نمایش داده می شود.

همچنین معمولاً سوزن ها به رنگ آبی قرار می گیرند Santos که در طیف گسترده ای از اندازه ها و فلزات موجود است، یک کلاسیک بی نظیر است که در هر زمینه ای عالی به نظر می رسد.