دستگاه ساکشن دهان فرم لبخند زنی در فرانسه را تغییر داد

با توجه به نوآوری های فراوان در حوزه پزشکی و دندانپزشکی، افزایش طول عمر بیماران و بیماری های مزمن و چند دارویی، دانستن بیشتر امری ضروری است.

عواقب استفاده از دستگاه ساکشن دهان در بیمارانی که از درد دندان رنج می برند بسیار بالا می باشد

علاوه بر این، ما در عصر دندانپزشکی پزشکی مبتنی بر شواهد هستیم، که در آن هر متخصص از معیارهایی برای تصمیم‌گیری بالینی از طریق فرآیند فردی ادغام تجربیات بالینی، ترجیحات بیمار و دستورالعمل‌های تولید شده توسط بهترین شواهد علمی استفاده می‌کند.

موقعیت ها را ارزیابی و شناسایی کنید
دندانپزشک باید آماده ارزیابی و شناسایی موقعیت هایی باشد که نیاز به اصلاح رویه های مرسوم دارند.

گرفتن یک شرح حال کامل و کامل، برای یافتن اینکه بیمار شما کیست، در چه زمینه جسمی، روحی، اجتماعی و فرهنگی است و شکایات و نگرانی های او را شناسایی کنید، ضروری است این پرسشنامه باید همه شرایط پزشکی رایج را پوشش دهد، اما مصاحبه برای بررسی موارد مثبت کاذب احتمالی، منفی کاذب و سایر اطلاعات بالقوه مرتبط ضروری است.

عدم شناخت یک عامل خطر برای درمان دندانپزشکی و اصلاح آن بر اساس نیاز مشاهده شده، یک شاخص مهم از دست دادن اعتماد به نفس یا شکست نهایی درمان است.

حدود 25 درصد از بیمارانی که برای درمان دندانپزشکی مشورت می کنند، حداقل یک عامل سیستمیک مرتبط بالقوه دارند با توجه به پیشرفت های پزشکی، افزایش قابل توجهی در بقای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن غیر واگیر (NCDs) مانند بیماری قلبی، سرطان، سکته مغزی، جایگزینی پروتز و غیره وجود دارد.

بنابراین، ادنتولوژی باید به دنبال چند رشته ای بین حرفه های مختلف باشد و با پزشکان، فیزیوتراپیست ها، گفتاردرمانگران، روانشناسان، پرستاران و سایرین که از این بیماران مراقبت می کنند، تعامل داشته باشد.

عوارض دهانی پس از درمان منشأ متفاوتی دارد عوارض جراحی می‌توان به مواردی که منشا خونی دارند، بیماری‌های زمینه‌ای (دیابت، فشار خون شریانی سیستمیک، سندرم‌های نادر، پوکی استخوان)، مصرف داروهای غیرمجاز، عفونت‌ها، وقایع خونریزی و همچنین جنبه‌های مختلف درمان سرطان، که ممکن است شامل شیمی‌درمانی، پرتودرمانی باشد، اشاره کرد و استفاده از داروهای ضد جذب.