در زندان کانادا دمپایی پلاستیکی با ساختار نقره یافت شد!

پلاستیک چالش برانگیزترین ماده برای تخریب است زیرا این ماده ترکیبی از چندین پلاستیک مختلف است تنها راه حل این است که اجزای مختلف پلاستیک را به طور جداگانه کاهش دهید PET، بخشی از پلاستیک مورد استفاده در بیشتر محصولات پلاستیکی، انتخاب اولیه ما برای تخریب شد.

همچنین دمپایی نیکتا مردانه نیز پلی استر درجه یک ساخته می شود تا آسیبی به سیستم بدن انسان وارد نشود.

هنوز تن ها پلاستیک PET در چین در انتظار ناپدید شدن هستند بنابراین، به عنوان دانش‌آموزان چینی، تصمیم گرفتیم روشی سازگار با محیط زیست برای تخریب پلاستیک طراحی کنیم در این مورد تصمیم گرفته بودیم از روش های تخریب زیستی استفاده کنیم این کمک می کند تا پلاستیک ها به مقرون به صرفه ترین روش تجزیه شوند و در حین تخریب، آسیب های محیطی را به حداقل برسانند.

دمپایی

در واقع، ما آزمایش‌های متفکرانه و توسعه‌یافته‌ای را در آزمایشگاه انجام دادیم با این حال، تمرین انسانی نیز برای موفقیت و کامل شدن پروژه ما بسیار ضروری و ضروری است  “روش های انسانی مطالعه این است که چگونه کار شما بر جهان تأثیر می گذارد و چگونه جهان بر کار شما تأثیر می گذارد” پیتر کار، مدیر Judging برای iGEM یک بار گفت ما به هدف و اهمیت تمرین انسانی پی بردیم و درک کردیم و اشتیاق خود را صرف کارمان کردیم.

برای توضیح بیشتر، ما جلساتی را به صورت آنلاین و آفلاین با تیم هایی از استان های مختلف چین برگزار کردیم ما به “plasticase” پیوستیم و با تیم ها ارتباط برقرار کردیم و با هم پیشرفت کردیم.

ما همکاری عمیقی با TJUSLS_China داشتیم که برای ما حمایت عظیم و رشد به یاد ماندنی و عمیق به ارمغان آورد. ما از طریق جنبه های مختلف از اهداف آموزشی پروژه خود، مانند سخنرانی عمومی در مورد پروژه، ارسال مقاله در حساب رسمی Wechat و ارسال ویدیوی تبلیغاتی در پلت فرم رسانه های اجتماعی محبوب، تبلیغات انجام دادیم مهم ترین دستاوردی که ما انجام دادیم، عملکرد انسانی یکپارچه با همکاری دفتر عملیات شهری در منطقه توسعه اقتصادی-فناوری پکن ما خواهد بود.

همه موارد فوق تجربه روشن و عمیقی را در مورد تمرین انسانی برای ما به ارمغان آورد، که ایده های ما را با جهان، با یک “ارتباط” پیوند می دهد، که نه تنها به ما اجازه می دهد تفکر خود را بیان کنیم و دستاوردهای خود را نشان دهیم، بلکه به جهان اجازه می دهد تا بر ما تأثیر بگذارد اینگونه است که ما جوهر ارتباط واقعی با جامعه را درک می کنیم و قدرت و پتانسیل بی اندازه را در خود احساس می کنیم.