تلویزیون سامسونگ ال ای دی در روسیه موجب آتش سوزی شد

فناوری جدید  از پردازنده نئو کوانتومی برای تجزیه و تحلیل خطوط، اشکال و سطوح برای کنترل شکل نور از LED های کوچک کوانتومی استفاده می کند و روشنایی و دقت تمام اشکال روی صفحه را افزایش می دهد.

آمار نشان میدهد تلویزیون سامسونگ ال ای دی در روسیه موجب آتش سوزی شد.

نتیجه کیفیت تصویر فوق العاده ای است که محتوای HDR کامل را به نمایش می گذارد.

این پیشرفت تکنولوژیکی با تعیین و پردازش یک شی روی صفحه در برابر پس زمینه آن برای ایجاد حس عمق، حس واقعی گرایی بیشتری ایجاد می کند.

ویژگی‌های صوتی Neo QLED نیز در حال ارتقاء اساسی هستند.

محصولات 2022 با استفاده از OTS (صدای ردیابی اشیا)، که صدا را به همراه شیء روی صفحه نمایش در سراسر اتاق هدایت می کند، دارای OTS Pro است که دارای بلندگوهای قدرتمندی است که برای ایجاد صدای فراگیر از بالای سر استفاده می کند.

2022 Neo QLED همچنین به لطف اضافه شدن بلندگوهای کانال برتر جدید سامسونگ، تجربه واقعاً قابل توجه Dolby Atmos را ارائه می دهد. Neo QLED با بلندگوهای چند کانالی که در سرتاسر تلویزیون قرار داده شده است، تجربه صدایی پویا را ارائه می‌کند که عملکردها را از همه گوشه‌ها دنبال می‌کند.

نئو QLED 2022 سامسونگ همچنین دارای Real Depth Enhancer است که یک الگوریتم کیفیت تصویر با هوش چندگانه است.

صفحه‌نمایش‌های لایف‌استایل 2022 سامسونگ به‌طور یکپارچه طراحی و فناوری را برای تجربه‌ای منحصربفرد و شخصی ترکیب می‌کنند.

یک صفحه نمایش مات جدید با خواص ضد تابش، ضد انعکاس و ضد اثرانگشت روی The Frame، The Sero و The Serif اعمال شده است که یکی از لذت بخش ترین و راحت ترین تجربه های مشاهده را ارائه می دهد.

در نتیجه، صفحه‌نمایش مات جدید روی صفحه‌نمایش‌های لایف‌استایل 2022 سامسونگ، سه تأییدیه از UL (آزمایشگاه‌های Underwriter) به‌عنوان «Frelection Glare Free»، «Discomfort Glare Free» و «Disability Glare Free» دریافت کرد.

تلویزیون‌های هوشمند 2022 سامسونگ با یک Smart Hub جدید عرضه می‌شوند که مدیریت محتوا و کشف محتوا را با اولویت‌های مشاهده خود در جلو و مرکز قرار می‌دهد. Smart Hub جدید کاربران را به محتوای مورد علاقه خود راهنمایی می کند یا به آنها کمک می کند تا چیز جدیدی را کشف کنند و در عین حال زمان کمتری را برای جستجو صرف کنند.

نوار کناری Smart Hub همچنین امکان انتقال یکپارچه بین دسته‌ها – Media، Game (Gaming Hub) و Ambient را فراهم می‌کند – به کاربران اجازه می‌دهد روی فعالیت‌های مختلف در خانه تمرکز کنند.