تاثیر پارکت لمینت قابل شستشو در درمان کمر درد

همچنین ممکن است بخواهید ویژگی های گرمایش خانه خود را در انتخاب پارکت در نظر بگیرید در خانه‌ای که سرمای زیادی را از طبقه همکف و پایین می‌کشد، ممکن است با استفاده از پارکت لمینت قابل شستشو، دسترسی سرما به اتاق‌ها را محدود کنید در این مرحله کیفیت پارکت ها نیز اهمیت زیادی پیدا می کند.

اگر عایق بندی ساختمان خوب نباشد، طبقات همکف یا زیرزمین ها می توانند رطوبت زیادی را از زمین خارج کنند اگر پارکت ها در برابر رطوبت نیز مقاوم باشند انتخاب مناسبی خواهد بود.

یا اگر منطقه ای که در آن زندگی می کنید منطقه ای با رطوبت بالا است، حتی رطوبت هوا نیز می تواند باعث تغییر شکل پارکت ها در طول زمان شود توصیه می کنیم هنگام انتخاب پارکت خود، گارانتی های ارائه شده توسط سازنده و ویژگی های پارکت را به طور دقیق بررسی کنید.

در این مرحله، Varioclic طیفی از محصولات را ارائه می دهد که با فناوری تولید بالای خود نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می کند و با کفپوش های غیر لغزنده، ضد لک، بدون علامت و بادوام، یک رویکرد دکوراسیون سالم، بادوام و شیک را ممکن می سازد.

کفپوش Varioclic که توسط Yıldız Entegre، تولید کننده پیشرو پانل، کفپوش و درب ترکیه ساخته شده است، با ویژگی های برتر خود، راحتی را به بالاترین سطح در فضاهای زندگی می رساند.

کفپوش Varioclic با ضمانت 20 ساله خود، با ویژگی آنتی باکتریال 99.99 درصدی خود، راه را برای زندگی در کفی بهداشتی تر باز می کند، در حالی که با ساختاری که به راحتی تمیز می شود و مقاوم در برابر لکه است، روند تمیز کردن را تسهیل می کند.

Varioclic مقاوم در برابر رطوبت نیز برای مقاوم بودن در برابر اشعه UV تولید شده است پارکت‌هایی که در برابر خراش روی ناخن حیوانات خانگی یا نیروهای مشابه مقاوم هستند، با دقت تولید می‌شوند تا خانه و مهمانان شما هنگام راه رفتن سر نخورند.

توصیه می کنیم برای بررسی دقیق تر کفپوش های واریوکلیک که با فشار پایه های مبلمان فرو نمی ریزند و با ساختار مقاوم در برابر ضربه های نقطه ای بدون تغییر شکل برای سالیان متمادی به منزل شما ظرافت و راحتی می بخشند، به وب سایت مراجعه کنید.