بهترین کیفیت قرص نعنا compass در تهران

کمیسیون E وزارت بهداشت آلمان استفاده از برگ و تنتور نعناع را در “گرفتگی های گوارشی از جمله کیسه صفرا و مجاری صفراوی” به رسمیت می شناسد.

همکاری علمی اروپا در گیاه درمانی استفاده از قرص نعنا compass فلفلی را در “درمان علائم اختلالات گوارشی مانند نفخ، سندرم روده تحریک پذیر، و همچنین سرفه و سرماخوردگی” به رسمیت می شناسد او همچنین کاربرد موضعی آن را برای تسکین «سرماخوردگی، درد مفاصل، سردرد تنشی و علائم تحریک پوست» می‌داند.

مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده معتقد است که نعناع فلفلی “می تواند در کاهش اسپاسم روده در حین و بعد از آندوسکوپی (معاینه دستگاه گوارش با استفاده از یک پروب مجهز به دوربین) و در کاهش علائم سندرم روده تحریک پذیر مفید باشد، و بر نیاز به مصرف اضافی تاکید می کند. قبل از توصیه رسمی استفاده از آن را مطالعه می کند.

چگونه از نعناع استفاده کنیم؟
اشکال و مقدار مصرف نعناع فلفلی
اسانس نعناع باید در قرص ها یا کپسول های مقاوم به معده (که در برابر اسید معده مقاوم هستند) بسته بندی شود تا از اسپاسم حنجره و همچنین تحریک مری و معده جلوگیری شود در مطالعات بالینی، دوز بسته به سن متفاوت است:

0.2 تا 0.4 میلی لیتر تا سه بار در روز، برای نوجوانان بالای 12 سال و بزرگسالان.
0.2 میلی لیتر تا سه بار در روز برای کودکان 8 تا 12 سال.

کپسول ها قبل از غذا مصرف می شوند و درمان بدون تجاوز از سه ماه ادامه می یابد در فرانسه هیچ دارویی برای قورت دادن حاوی اسانس نعنا وجود ندارد.

برای رفع احتقان مجاری تنفسی در صورت سرماخوردگی، می توان از اسانس نعناع از طریق استنشاق، به میزان سه تا چهار قطره در یک کاسه آب داغ استفاده کرد.

در دم کرده، 3 تا 6 گرم برگ در روز استفاده می شود (یعنی یک قاشق غذاخوری برای 150 میلی لیتر آب، بگذارید به مدت ده دقیقه دم بکشد).

هنگامی که روی پوست استفاده می شود، اسانس باید همیشه در روغن گیاهی دیگری رقیق شود تا از هرگونه خطر سوختگی جلوگیری شود.