استفاده از صابون سفیداب‌ کردستان برای پولیش اتومبیل

امروزه برای نظافت و شستشو، مهماندار صدها وسیله مختلف در زرادخانه خود دارد با این حال، صابون لباسشویی مورد علاقه بسیاری است، زیرا استفاده از آن در زندگی روزمره نه تنها موثر، بلکه دوستدار محیط زیست نیز می باشد به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی تهاجمی، از سایر مواد شوینده متمایز می شود علاوه بر این، صابون لباسشویی جهانی است.

اولین صابون سفیداب کردستان توسط فرانسوی ها اختراع شد از نمک و روغن زیتون تهیه می شد و برای تمیز کردن و ضد عفونی لباس های کثیف استفاده می شد بعداً چربی های حیوانی نیز گنجانده شد.

مزایای اصلی استفاده از صابون لباسشویی برای شستن لباس: دارای pH بالا 11-12 واحد (یک واکنش قلیایی مشخص)؛ به طور موثر حتی در آب سرد کار می کند.

به عنوان سفید کننده و پاک کننده لکه عمل می کند نه تنها اشیا را تمیز می کند، بلکه ضد عفونی می کند صابون لباسشویی به ویژه برای موارد استفاده زیر مفید است: لباس برای نوزادان.

در ماه های اول پس از تولد، استفاده از پودرهای بدون فسفات برای شستن وسایل کودک بسیار توصیه می شود اما حتی آنها اغلب باعث واکنش های آلرژیک و درماتیت می شوند اما صابون لباسشویی واکنش منفی ایجاد نمی کند.

پشم چیزهای پشمی پس از شستن با صابون لباسشویی شکوه پیدا می کنند و لطافت اولیه باز می گردد با تمایل به آلرژی درمان های طبیعی به ندرت باعث واکنش آلرژیک می شوند، در حالی که عوامل شیمیایی در هر پنجم افراد وجود دارد.

علاوه بر این، صابون به راحتی از لباس شسته می شود، در حالی که پودر باقی می ماند، بین الیاف قرار می گیرد و در تماس با بدن باعث تحریک پوست می شود رفع لکه. صابون لباسشویی با انواع مختلفی از آلودگی ها مقابله می کند: لکه های میوه، چربی، عرق و قهوه.

برای از بین بردن آنها، آنها را در آب داغ مرطوب کنید و به مدت 2 ساعت در یک کیسه پلاستیکی با آب صابون بشویید پس از زمان مشخص شده، لباس ها باید طبق معمول شسته شوند سفید کردن با کمک صابون لباسشویی می توانید ملافه ها، جوراب ها و لباس های خاکستری را سفید کنید.

برای این کار، دو تکه صابون را در یک ظرف بزرگ 10 لیتری رنده کرده، آب بریزید و لباس ها را داخل آن بشویید سپس ظرف را روی آتش بگذارید و به مدت 1 ساعت به آرامی حرارت دهید همه چیز دوباره سفید برفی می شود!